Kwietniówka. 28.04.2011 Adršpašské skály


Ciąg dalszy Adrszpaskich Skał. Jak tam jest brzydko! Nie jedźcie tam, nigdy! I znajomym też powiedzcie, żeby nie jechali :)


Aaaa... zapomniałam, że kiedyś już pisałam o Skalnym Mieście i że przyznałam, że jest pięknie... To było prawie dwa lata temu i przez ten czas zapomniałam też trochę, jakie te skały są potężne, na zdjęciach są jakieś mniejsze...




Coś mi mówi, że to jeszcze nie koniec pisania o czeskich Skalnych Miastach :) to są miejsca, do których chce się wracać, chociaż skały stoją niezmiennie, rzeki płyną swoimi korytami, a szlaki okrężne zataczają wciąż te same kręgi :)


No cóż, kłamstwo wyszło na jaw, trudno się mówi, chyba że zdjęcia jednak przekonają Was, że tam jest naprawdę bardzo, bardzo brzydko...


Gdyby ktoś chciał kiedyś zobaczyć te szkaradztwa na własne oczy, oto namiary: http://www.adrspach.com/


Pokaż mad about journey spots na większej mapie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz